Perşembe, Mayıs 22, 2008

nice güzellere bağlandım kaldım...

ne bir vefa gördüm ne faydalandım!

dünden beri helak ettim kendimi. ne yazsam, nasıl yazsam, hangi fotoğrafı assam duvara diye. sanki bir dergiden editörlük teklifi almışım da! öyle bir panikti yaşadığım. bir sürü blog inceledim, fikir edinmek amaçlı. gördüklerim oldukça doğal, hiç kendini germeden, akışa muhalefet olmayan bloglardı. atla deve değil ya canım! ben de becerebilirim herhalde bunu deyip geçtim bilgisayar başına. madem sanal günlük, benim de yazacaklarım belli aslında buraya. allah ne verdiyse gün içinde yaşadıklarımı elekden geçirip yazmak.
dün gece uyku tutmayınca ne zamandır sıdkımın sıyrıldığı msn alemine aktım. sohbetlerinin dadından yenmediği birkaç arkadaşım var, bereket ki onlar vardı. konuştuğum kişileri tanırsınız, blog aleminin kendince ünlü simalarıdır onlar. yeniyiz burada, ama tanıdığım birkaç ünlü de var hani. :) öyle, uzunca sohbet ettik, iki değil epey bir lafın belini kırdık. onlein fal baktık. belki burada da bir fal köşesi yaparım ilerde :) üçüncü gözümün açık olduğunu söylerler :P
öğünlerim arasında yer alan, fotokritik'e bir göz atayım dedim. baktım tebrik mesajları yağıyor bana. allah allah ''gece gece tebrik gerektirecek ne yapmış olabilirim ki'' diye düşününce farkettim ki günün fotoğrafçısı olmuşum. doksanüç fotoğraftan sonra ilk kez! ilk zamanlar ne heveslenirdim gf olanlara [gf: fotokritik'de, günün fotoğrafçısı demeye erinen bir grup kullanıcının tabir ettiği birşey. ha onlar fotokritik'e de fk derler. kullanırsam yadırgamayın. ortama ayak uydurmam gerek, daha nice gf'ler görmek için :P]
hevesimi kursağımda koymuş olmalılar ki bu durumun tadını çıkaramadım.
şaşırdım sadece şahika misali :)
ilerleyen zamanda, gf nasıl olunur, detaylı bir şekilde anlatırım belki. bir numarası yokmuş meğer anlayacağınız.
ben gönüllerin fotoğrafçısı olmaya heves ediyorum şimdi, gf de ne ki! :))
...

2 yorum:

zaman zaman adem akıncıoğlu dedi ki...

artık hiç sevmediğim (atıldığımdan mıdır acep!?.) fotokritik'te günün fotografçısı seçildiğini görmek yine de sevindirdi beni.

tebrik ederim canım.

derinlikli okumalara açık karelerinin hak ettiği ilgiyi görmesi için bu bir fırsattır belki diye düşünüyorum çünkü. hoş, aksi de olsa birşey değişmez... fotograflarındaki (özellikle adsız'lardaki) hikâyeler eğerinden birşey kaybetmiyor çünkü...

sevgilerimle zümrüdüanka!

simurg dedi ki...

adsızlarıma acıyorum acıdığım onlar değil de fotoğraflarının göremediği değer.ileriki zamanlarda onlarıda yayınlayacağım.
sevgilerimle...